torsdag 8 mars 2012

100 dagar

Nu är det nästan exakt 100 dagar till det är dags för fest!!! Tänkte du ville veta eftersom det snart är dags för sommar och semesterplaner:-)

Jag blir 40 år den 2/6, tragiskt men sant.......
Det tänkte jag trots allt fira med de vänner jag tycker allra mest om på Stegön den 30/6!

På den här bloggen kommer jag lägga upp ledtrådar och mer information om den stora dagen under tidens gång.
Sen blir det även minnesbilder här att gå tillbaka och titta på.

Jag hoppas att du tycker detta låter kul och bokar in det i kalendern redan nu!

Vi hörs framöver!
/ Pernilla

2 kommentarer:

  1. VA?! Blir du 40 redan??!

    Stekig båt på bilden ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vet det är svårt att tro..... Men det är faktiskt så! Hjälp!!!:-)
    Mmm....... Men tänk om det ändå var en vattenskoter istället....
    Ni kan börja samla för jag önskar mig en;-)

    SvaraRadera